Thursday, September 11, 2008

1...2...3..TOLAKK!!

hehee tingat aku kejadian ptg smlm.sepertimana yg telah diceritakan,kereta aku kn ade prob..alaa aku xtukar bateri lg sebenarnye.actly aku bajet sempat la wiken ni aku blk utk tukar bateri,tp hajat tu nmpknye xkesampaian.so terjadi lah peristiwa tolak-menolak kereta di ptg2 puasa yg panas itu.mekasih sgt2 aku ucapkan pd member2 opis aku yg menolong..

NAJIB-FAIZAL-HADI; Kalian mmg baik hati!klu xde korg,gamaknye termenunglah aku smpai pg...

memula tu hadi cadang pkai jumper jer..dia penat kot nk tolak.yelaa,dh ptg2 ni tenaga mane de sgt kn.so dia pn g la bwk keta dia kt keta aku.tp si najib ngn faizal ni agaknye malas nk tggu2...dorg kata lmbt pkai jumper,tolak lg cpt!dorg pn suh aku masuk dlm keta...itupun setelah beberapa kali diajar serba sedikit cara utk menyetat enjin apabila kereta sedang ditolak.. [yahuu...aku dpt ilmu baru!!] ..err tp menggelabah gak arr!tolak punye tolak punye tolak...ade la dlm 50 meter,akhirnye enjinku berjaya disetatkn...heheee Alhamdulillah!legaaaa...
tima kasih kwn2..aku doakan semoga korg dpt lebih keberkatan di bulan Ramadhan al-mubarak yg mulia ni.Aminn...

REMINDER : Zaihan..balik ni terus tukar bateri kereta ye!!

No comments:

Post a Comment