Thursday, February 26, 2009

SuperStarz Competition 2008/09

Venue: Hall Smart Reader Worldwide

Time: 5 pm - 10 pm

Date: 25.2.2009 (Wednesday)


smlm berlangsungnya acara tahunan bg company aku. thn ni wat kelainan sket..klu mcm thn2 lps wat individual karaoke competition..thn ni depa kasik tukar.kenkunun nk bg chance utk sumer staff involve..thn ni depa wat karao-drama.means sambil menyanyi kna berlakon gaks.each dept wajib masuk!oleh sbb dept aku ni ala-ala kecik je jumlah staffnye..maka kami dicampurkan dgn other dept yg ala2 kecil mcm kami gak la.. IT-Publicity-Renovator..maka lahirla YONG TAU FOO Productions as our group team name. uhh tetiba cam nk mkn yong tau foo la plak

memula tu aku mcm xberapa nk enjoy la nk join benda2 ni..ye arr..aku ni bkn pndai nyanyi..berlakon pn rasa2 jd plastik je nnt.tp nk wat cmno...dh nama wajib kn,xkn nk ingkar plak.so,kitorg ni just start our praticing a week b4 the competition.xla mcm group lain tuh,ade yg dh start since dec ok!huhh bersemangat betul!as for we all,xde la target nk menang pn.just memenuhkn kuota je.berlatih pn main2 je byk.hahaaa..sbb mcm dh bajet je dept mane yg akan menang kn.ye arr...tiap2 thn depa je conquer..xkn thn ni nk kasi chance kt org len plak kn.RM1800 ok for the 1st prize!

tp mlm td after we all finished the performance,perasaan jd cam lain plak.iskk mcm ade harapan je nk menang nih.ye arr..some groups aku tgk dorg wat mcm hambar jek..berlatih punye la sungguh2,tp output nye xseperti dijangka.hemm xkisahlah kan.. pepe pn, out of 6/8 groups (lg 2 aku xsempat tgk..kul 9 aku cau dh), aku tgk ade la 1-2 group yg jd pesaing terdekat kitorg.. cewahhh..mcm la bess sgt group aku wat kn. tp overall sumer group ok la..sumer pn mcm xsangka2 je leh wat performance yg diluar jangkaan aku.

mkn pn bes gak..ade nasi beriani,sate,roti jala....nyumnyummm..ni la yg aku suke bangat time kompeni aku wat functions.mkn mesti mau superb punyerrr!so perut aku mlm td mmg dimanjakan sungguh2 la.. ;p

oklah...so sape pemenangnye?mcm aku ckp td la kn..aku blk awal,jd xsempat la aku nk tau sape yg bolot hadiah riban2 tuh.9.30 aku dh smpai umah dh..lepak2 jap tgk tv.dlm kul 10 cmtu tetiba ade msg bunyi... KITA NO 2! wahhh biar benar ni..boss aku dgn baek ati msg aku bitau resultnye..hihiiii besnyerr...dpt no2. alamak!aku xtau pulak no2 dpt bpe hinggit.dpt adiah ape. cesss!!potong betul!!

owhh lupe nk bitau.our judges ade 3 org. sorg jek aku knal.KARTINI from HOT FM.inai masih merah dijari tu..ehee bru mggu lps kn dia kawen?hemmmm nk jugak dtg ye....

p/s: pg ni dtg kje sumer dh congrates..hehhee RM1200 wooo! boleh la...dpt gak RM120 sorg.. :p

1 comment:

  1. wah kayaaaaaaaaaaa..bleh laa banje aku makan yong tau fu ni!

    ReplyDelete