Wednesday, September 03, 2008

blackout!

hemm pg td dgn mood yg penuh dgn kemalasan dtg kje.agaknye sbb da cuti lama kot.ye arr..merdeka hari ahad kn.klu la aku kje kt jhr ke,mlk ke,kdh ke....pehhh bes giler!sambung cuti smpai selasa la.1 ramadhan tu beb!tp ape nk wat kn...periuk nasi ku di wilayah persekutuan yg xberapa nk bes nih.
so aku pn blk kl mlm td.tu pn separuh ati jek.separuh lg nk blk pas sahur.tp aku takut ngntuk lak kang besoknye.blk gk la kul 11 mlm...jem xhingatt tuu...seb baek jem antara tol snwg - semban jek.klu memanjang jem mau ngamok aku dlm keta smlm.tp keta still byk lg arr on de we ke kl tu.tp aku xkisah,janji gerak!
heheee ape bende yg blackout tuh?haahaa td pg tgh kunun2 rajin nk wat kje...pap!tetiba jek bilik ni jd suram.hanya diterangi dgn emergency light yg agak samar2 tu.ooowwhh blackout dowhh!..hemmm bru nk wt kje..(kenkunun je ngeluh..padahal ske bkn main!)..masa tu lom kul 10 pn lg..so turun bwh lepak arr.rerupenye mmg dh ramai pn makhluk tgh bermalas2an kt bwh tu..isk2!
lepak punye lepak,sembang punye sembang..gelisah dh ni..panas!!seb baek bln posa..kot x aku rsa untung mamak tropical dpn ni.1 jam..2jam...x idup pn karen nih.aku blk kang...last2 masuk surau,tidooooo...dlm dok tido tu la bru karen ade,dlm kul 12 lebih..ahh lantak ahh.aku sambung tido blk jek..smpai la kul 2..hihiii....
err alamak!aku tetibe tingat 1 benda yg xbes lak..td rse2 aku dpt msg.. "KLU DH ADE KAREN SMS SAYE"... huuuu baguih dak bos aku?!!siap blk umah tido beb...dia xpe aa boss..aku jugak yg nk kna mnjwb kang.. "ZAIHAN.......NAPE INTERNET/EMAIL XLEH NI??!"
dh agak dh.........................sat naa,kna tggu bos on server dlu...grrrrr!!

No comments:

Post a Comment