Friday, May 07, 2010

Selamat Hari Ibu

Hari ahad ni..aku xde hadiah nk bg.
blk umah pn x.
msg je la kot nnt.huhuu

Untuk ibuku..Puan Norwaiti.
Semoga dipanjangkn umur,dimurahkan rezeki,
Semoga ibu sentiasa diberkati dgn limpahan rahmatNya.
Terima kasih sbb besarkn along & adik2..
Terima kasih atas pengorbanan ibu selama ni..
luv u so much!

Xlupa juga utk my MIL..Puan Saniah..
semoga mak juga dipanjangkn umur &
dimurahkan rezeki selalu..
mak mmg hebat dgn 12org anak2 mak tu!

Kpd sahabat2ku sekalian yg juga bergelar IBU..
Selamat Hari Ibu aku ucapkn..
semoga kalian menjadi ibu yg terbaik
buat anak2 kalian..

& of course la ucapan ni utk aku gak kan ;p

Firas, ibu harap ibu dpt jd ibu yg baik utk Firas.
Dpt besarkn Firas dgn penuh kasih sayang & didikan yg sempuna.
Semoga Firas membesar jd anak yg soleh ye nak.

Ibu sayang Firas....

2 comments:

  1. doakan aku dapat mengotakan janji kita pd tahun 2012......wuahahahahha

    ReplyDelete
  2. insyaAllah..aku doakan ko akan dpt pasangan yg terbaik utk teman ko sepanjang hayat nnt :) (so..pilih betul2 yek!)

    iskk xsabarnye nk tggu 2012..huhuuu

    ReplyDelete