Thursday, March 04, 2010

kena Tag daaa....

1)Adakah anda rasa anda hot?
Yerr..skrg mmg musim panas. Ngeeee....!

2)Upload gambar kegemaran anda. Citer pasal gambar berkenaan


Gambar hari pertama Muhammad Izz Firas..
tido je dia 1 ari.eiii gerammm!!pipi demok2 neyhh...



3) Bila kali terakhir anda makan pizza?
last monday..mkn kt surau opis.akak cleaner banjer.tq kak.

4) Lagu terakhir anda dengar?
pg td kat Sinar FM.lagu merapu mat salleh..
Find Marriage(Cari Jodoh by Wali Band) ~rasa cam nak tergolek2 aku gelak

5) Ape anda buat selain menyelesaikan tag ini
mkn biskut hup seng cap ping pong.addicted sungguh ngn biskut ni!

6) Selain nama sendiri anda dipanggil nama ape?
along,an,a'an,zehan,jihan

7) Tag lagi 8 orang
1.ct fza
2.angah
3.aidah
4.ila
5.yana
6.marini
7.nick
8.ejot

8) Siapakah orang no 1 kepada anda?
ini sepupu ai.dia tgh xsabar nk kawen tuh.hahaaa jgn marah dik ;p

9) Kata sesuatu kepada orang no 5
lama giler xjumpa ko!

10) No. 3 ada hubungan dengan siapa?
dgn no. 2

11) Bagaimana pula dengan no 4?
ini mama aariz.mama aariz sgt suke beli..beli..beli..beli...ohh itew shortform kpd shopping.
alamak ila suda baca. baek aku larikkkk

12) Pesanan kepada org no 6?
Bile nk wat housewarming ni weh

13) Kata-kata cinta untuk no 2?
i lebiu sis...owhh lebiu too no.3

14) Adakah no 7 & 8 punye persamaan?
X-unitenians

15) Berikan 5 yang anda tahu tentang orang yg men`tag anda?
1. x-housemate kat kerinchi dlu
2. org ganu
3. dh kawen dh
4. pkai keta wira
5. dlu dia selalu migrain.hrp2 dh ok la skrg

16) persamaan antara kambing dan lembu?
berkaki 4..berekor

17) Adakah anda tahu si Razman itu sengal?
mungkin jugak la si Razman itu sengal

18) Gay or less?
huhh?


*mekaseh kpd pn mira yg mengetag :D

2 comments:

  1. hoiiiii..ptt laa panas gila je pagik2 ni aku wat keje..upe2nye ada org tgh mengumpat aku kat blog dia..hish..mekaseh lah mengtag aku..aku rajin kaa nak jawab ek? sat lagik la aku jawab..(kalo aku rajin)

    ReplyDelete
  2. weeeee dia sudah baca laaaa!!!

    ReplyDelete