Wednesday, January 20, 2010

My handsome boy

uiks..bersawang dah nih.
ari2 jejak..malas nak hapdet jek.
dh berganti thn pn..
hepi new year..buleh?hehee

cite terbaru?
bz melayan anak2..
wehhh......anak je la!

ok.
anakanda kesayangan ibu ni
dh makin ari makin comel tau.
hahaaa anak aku..suka aku la nk puji kan =p

ari2 ade jek skill bru dia tunjuk.
dh pandai senyum..dh pandai ketawa..
dh pandai jeritt!
suara pn boleh tahannn la kuat..
dh pandai nk berlwn ckp.. oooo...aaaaa...ooooooo..uuuuuuu
ok..satu ape pn aku xpaham..iye2 kan je laa

suka sgt klu bg dia berdiri..melonjak2.
eksen!gaya mcm dh boleh jalan je dak kecik tuh.

hemm for the past 2 weeks ni aku notice firas
dh start masukkan tgn dlm mulut dia..
aku kuarkan..dia masukkan..
aku kuarkan..dia masukkan..
pastu sengih2..haih!sabar je la..

sedap ke tgn firas tu?ibu nk hisap gak bleh?

sengih lg...wahhh!ibu geram sungguh!!
i'm addicted to my own son ~lalalalaaaaa

ni la dia budak comelll sgt2 tuh..
firas kesayangan ibu&abah =)
muahhh muahhhh!!

8 comments:

  1. xtau nk kate ruper sape nih....

    erm tp senyuman cam laki ko jek!

    bile lah nk tgk anak ko nih ek..hehehehee [dah ade kat KL ke...kat senawang lagik?]

    ReplyDelete
  2. haihh..
    nko adelah org yg ke ntah ke berapa kali
    mengatakannya.

    MUKA ABAH DIA NI, MATA LAKI KO LAH, SENYUMAN CAM LAKI KO JEK(ayat seperti di atas)..etc..etc..

    kami dh kat kl la..
    roger je klu nk mai =)

    ReplyDelete
  3. of coz la org kate muke laki ko beb
    kemain lebar die senyum..
    nk hrapkn ko senyum gitu huh mimpi ler kehkehkeh

    die kuat majuk x..
    ha klu sme br la ikut ibu die ;p

    ReplyDelete
  4. yer aku pon tatau ikut muka sape..tapi kan, muka die yg dalam gambar tepi ni..yg ada ayat'kau begitu sempurna, di mataku ko begitu indah'..[aih ternyanyi laa plak aku..sebbayek org2 kiri kananku tak dengar]..ha sambung balik..muka die dalam gambar tu aku nengok cam ada ikut sket2 muka mu'iz bleh ke?ko terkenan anak ju kaa?
    huu akhirnye dapat tgk anak teruna ko! tgk gambar pon jadikla..bila kita dapat bersua ni ye firas?? muka die dah lain dari masa die baru lahir aritu..yer mmg mata dan keninggnye ikut abahnye..hensem lah anak kamu ni!kalu anakku perempuan, bleh dikenen2kan..ahax..
    eh lupa mau tanye..camne ngan problem bottle reject die tu? die dah nak minum botol? arituh ko nye puting MAM tu camne? ok?

    ReplyDelete
  5. nick :
    wehh aku kuat majuk ke?
    hohooo harap2 firas xikut la.
    huduh bebenor klu org laki
    sket2 nk majuk nih ;p

    ila :
    hahaa apo xnyanyi smpai abes weh.
    mu'iz?alahaii..aku jmpa mu'iz pn 2kali je weh.1 masa lahir,1 masa kat umah ko ritu.cmtu pn leh terkenan ko?
    tu pasal..sumer pn ckp muka abah dia.hemm bile la nk gather2 lg kan.musti meriah!hahaa mama aariz ni dh xsabar nk bermenantu rupanyerr.. ;p
    alhamdulillah,mmg berkesan puting MAM tuh.
    thanks ekk..aku dh gelabah dh sebenarnya time dia reject bottle tuh.seb baek la pn azilah ni sudi membantu.. =)

    ReplyDelete
  6. well my pleasure..aku suke je nak share2 ilmu/experience pasal baby handling ni..mana tahu anak aku ada problem lain plak aku bleh rujuk n compare ngan ko..tp sian ko aritu aku lupa nak bagiktau pasal wide neck tu..sori sangat2 ek..

    ReplyDelete
  7. hensem ke firas tu?;0~~~*****
    kata kat dia..bile nk besar...xsabar nk buli dia.hohohohoh

    ReplyDelete
  8. hehhh..dengki!
    shohhhh...shohhhhhhhhhh..
    pi men jejauh!

    firas..dh besar sket buli makngah plak yek!

    ReplyDelete