Tuesday, February 24, 2009

TAG (i)

tagged by yun. suh aku caiyok2 ye...hemm will consider ;p
hehhh soklan nmpk cm sonang yo..tp ponin gak den
nk pikio jawapan ehh..

1. Anda rasa anda hot?
ha ahh..aku mmg hot. any problem wit dat?

2. Upload gambar kegemaran anda.


3. Kenapa anda suka gambar ini? Boleh x aku tukar sket soklan?
Apa yang anda suka & tak suka pasal gambar ini?
luv dis pic bcoz its the face of us!
hate dis pic bcoz its not complete! so cacat without my youngest bro..
we suppose to be '
de LIMA' ok!
actually...i miss them so much... :(

4. Bila kali terakhir makan pizza?
aku xingat tarikh..tp aku rasa ngn adik2 aku kt JJ Seremban 2

5. Lagu terakhir yang anda dengar?
janji manismu..Aishah [HOT Fm pagi td]

6. Apa yang sedang anda buat selain daripada selesaikan tag ini?
upload gambar product dlm website kompeni..
bosan gilerr!

7. Selain nama sendiri, anda suka dipanggil dgn panggilan apa?
suka dipanggil ape tu agak xreti aku nk jwb..tp klu selalu dipanggil ape..
zehan, along, an, tatak an, lg.. alaa cukup arr ni

8. Tag lagi 6 orang :
alaaa sumer mcm dh kna tag yg sama jek.. nnt la aku dpt tag bru aku tag org len k.

No comments:

Post a Comment